© Ad-Libri. Používá technologii služby Blogger.

Kontakt

Archiv

2. 4. 2014

Famózní Apríl

Víte, já mám takový zlozvyk. Každý rok na prvního dubna dělám (ne)radosti všem lidem okolo. Vtípky a schválnostmi hýřím, směju se tak, jak se ani za týden nenasměju (a že se ale snažím!). Jenže letos se mi to nepovedlo. Spousta lidí mě převezla, a já stála s otevřenou pusou.
Den začal jako obyčejně, s tím rozdílem, že jsem vstala o hodinu dřív. Ve škole mě hned po příchodu přivítala kamarádka, která povídá: "Hele, umíš ty básně do češtiny? Já totiž vůbec ne.". A přátelé, ona to říkala tak přesvědčivě, že jsem jí to všechno uvěřila, začala panikařit co to povídá, že nic v diáři nemám. Úplně jsem zapomněla, že je Apríl, a ona dostala takový záchvat smíchu, že jsem byla na pokraji zhroucení se k zemi. Naštěstí já jako člověk tzv. "splachovací" jsem to vzala víc než dobře. Ale nesmála jsem se teda. :D

Druhým žertíkem, nicméně mnohem krutějším, byl vtípek mé třídní učitelky. Zavolala si mě do kabinetu a s ustaraným výrazem mi pověděla, že můj matikář se nakonec rozhodl, že mě kvůli špatným známkám nepustí k maturitě. Polil mě pot, já vykulila oči takovým způsobem, že by se lekla i dcera Frankensteina, a dále učitelka pokračovala, že se pokusí učitele ještě přemluvit. Věřila jsem jí to protože v matice neexceluju, ba naopak, dávám ji s odřenýma ušima, takže jsem v tu chvíli přemýšlela, co budu dělat. Po dvou hodinách trápení mi učitelka řekla s klidným výrazem: "Apríl Andrejko, Apríl". Myslím že po tomto je moje prognóza jasná, infarkt přijde už ve třiceti a nebo umřu na kolaps mozku.


Takhle famózně se tvářili ti, kteří mě nachytali


Dalším žertem byl tento článek na stránkách studentského portálu Studentmag, které sleduju. Slečna redaktorka velice přesvědčivě napsala článek o rozhodnutí MŠMT, a sice, že mají v plánu zrušit filozofické fakulty. Kamarádky, které se na filozofické fakulty hlásí, se mi zhroutily do židlí a nevěděly, co mají dělat. Já si říkala, že je to nějaké divné, i když důvody tam slečna uváděla zcela logické! Když pak holky pod článkem objevily slovo Apríl, měla jsem možnost slyšet orchestr úlevných vzdechů a nadávek. No jo, někdy není 1. duben nejhezčím dnem.

A co moje vtípky? Letos jsem zůstala klidná, protože nějak nemám nápady. Ani to nemám zapotřebí vlastně :D.

A co vy? Kolik žertíků jste ustáli a kolik ne?

7 komentářů

Munkey středa, dubna 02, 2014

Téééda :-D Prásklo by mě z tvojí třídní učitelky! Krutý žertík :-D
Já jsem apríl už dlouhou dobu nějak neřešila, ale nejlepší apríly jsme dělali na základce se spolužáky... joo, to byly časy ;-D

chalve čtvrtek, dubna 03, 2014

tenhle rok jsem na něj zapomněla :) To od tý učitelky bylo drsný, myslím že si to dokážu řivě představit. To máte asi dobrý vztah, že si z tebe takhle vystřelí, to slyším poprvé, že tohle někomu udělal učitel :)

Vendula Popelkova pátek, dubna 04, 2014

Tak to se povedlo :-D!
Glamour and beauty

Andullie pátek, dubna 04, 2014

Bože, jak já upřímně nesnáším Apríl :D Ze mě si udělal expřítel srandu, že prý je gay. A řekl to takovým způsobem a já jsem taková naivka, že jsem mu to i věřila :D

Andrea A pátek, dubna 04, 2014

Andullie: No tak to je drsné. Hlavně že jste oba ve zdraví Apríl přežili :D

Bastera neděle, dubna 06, 2014

Tak to byl hodně krutý žertík od Tvé učitelky :) Taky mi dochází nápady na vtipy ten, že pojedu na rok do Německa mi přítel sežral i s navijákem :D :D Jinak neber to jako urážku jen, že tam máš malou chybičku v gramatice Kamarádky se zhroutily máš omylem s měkkým i ;)

Vendy sobota, srpna 02, 2014

Téda, to mě potěšilo, že se mi tím článkem někoho doopravdy podařilo napálit! :D A já si celou dobu říkala, že jsem si na apríl vybrala blbé téma, že tohle mi nikdo sežrat nemůže... :)
– „Slečna redaktorka“

Okomentovat

Děkuji Vám za každý názor, připomínku či nápad :)