© Ad-Libri. Používá technologii služby Blogger.

Kontakt

Archiv

3. 3. 2015

Mých pět největších životních přání

Každý máme nějaké sny. Přání. Ať už uskutečnitelná, nebo takřka neuskutečnitelná. Já mám svých snů pět. A moc ráda bych si je splnila.



Koupit si motorku.
V patnácti letech jsem se na první pohled zamilovala do motorek značky Kawasaki. Potom jsem na to nějak zapomněla, ale od nedávna ráda čtu motoweby, kupuju si motoristické časopisy, a ráda koukám na projíždějící motorkáře. Už ať se rozjede sezóna, bez jednostopáží je na těch silnicích nějak smutněji. A já bych jednou chtěla zažít ten osvobozující pocit při jízdě, o kterém všichni tak mluví.


Koupit si pejska.
K pejskům jsem měla odjakživa kladný vztah. Rozumím jim (a to díky mé mamce, která se rozhodla založit chovnou stanici Kavkazských ovčáků, a soužití se smečkou mě naučilo jim naslouchat, vyznat se v reakcích, porozumět jim) a mám hrozně ráda malá plemena. Moc bych si přála mopsíka. Když nějakého vidím na ulici, neudržím se a musím se s ním prostě aspoň na chvíli pomazlit.


Navštívit Island.
Ach, ten ostrov mi prostě nedává spát. Jednou jsem o něm viděla dokument, a od té doby bych se na něj ráda podívala. Obklopený oceánem, protkaný lávovými pustinami, plný geotermálních pramenů, sopek, ledovců... Připadá mi tak drsný, ale zároveň tak něžný právě tím, kolik přírodních krás tam je. Byť jde o cenově náročnější záležitost, jednou se tam vydám.


Vidět polární záři.
Ne na youtube, ne v dokumentu, ani na fotkách někoho jiného. Prostě na férovku stát pod nebem, které hraje všemi barvami (a ne, ohňostroj to nebude). Možná je to nesplnitelné, pro mě je to krásné a právě ta nízká pravděpodobnost uskutečnění dělá z tohoto snu ještě větší sen. Sen v pravém slova smyslu.


Navštívit ostrov Man.
Toto souvisí s mou láskou k motorkám a zájmem o ně, a samozřejmě s přáním si ji pořídit. Koukám se na videa ze závodu Tourist Trophy, a tělem mi projíždí chvění, když vidím, jak náročnou trasou závodníci jezdí. A když jezdci spadnou, mrzne mi krev v žilách. Ale tělem mi projíždí vzrušení, když vidím jezdcovo vnitřní koleno dotýkající se silnice v zatáčce. Musí být úžasné vidět to naživo. Ostrov Man vypadá jako zajímavý na jeho průzkum, ale jiný důvod než Tourist Trophy pro jeho návštěvu nemám.


A co vy? Máte nějaké svoje přání? Nebo jich máte víc? Napište, pokud nejsou tajná.


Andrea

1 komentářů

Monika Hrabáková pondělí, března 09, 2015

Jé, další islandofilní člověk. Tu zemi naprosto zbožňuji, doufám, že se tam jednou podívám. Ve škole bych ráda studovala geologii, zajímám se o vulkanologii - na Island bych se i podívala v rámci výzkumu. :) Je to velmi zajímavá země z hlediska tektonické činnosti. :)

www.empty--island.blog.cz

Okomentovat

Děkuji Vám za každý názor, připomínku či nápad :)