© Ad-Libri. Používá technologii služby Blogger.

Kontakt

Archiv

20. 5. 2015

Novinky v poličkách (1)

Přeji Vám hezký, i když upršený den :).
Řekla jsem si, že když už tady publikuji recenze, začínám psát o literárních akcích, není od věci trošku rozšířit inspiraci i dalšími způsoby. Pravidelně mi samozřejmě chodí nějaké ty knižní tituly do schránky, i si je nakupuji (prostě já si na tu motorku nikdy nenašetřím s takovou :D), a ráda bych se tedy s vámi vždy podělila o nějaké ty nové knížky, které se mi octnou v mých skromných poličkách (já fakt nevím, kam je budu za chvíli dávat).

Kromě toho už jsem si řekla, že by bylo fajn trošku "zmodernizovat" blog, čímž neříkám, že psát jej je něco staromódního, ba naopak, psaní je krásné, je ušlechtilé, člověk si krásně vyhraje se slovy, ale přeci jen je potřeba mezi ty články vehnat svěží vítr a proto jsem si řekla, že by bylo fajn začít natáčet nějaká videa. Hrozně ráda si o knížkách povídám, já si vůbec ráda povídám, takže možná hrou nejbližší budoucnosti bude přeci jen nějaký můj prvopočátek vlogů.
Taky trošku upravím možná vzhled; já vím, jsem hrozná, měním to pořád, ale pořád nemůžu najít ten správný kabát pro moje stránky.


Takže tolik novinek blogových, a teď konečně na novinky knižní, které tady mám.

A novinky mám konkrétně čtyři. Můžete je vidět na fotce vedle, pokud by to nešlo přečíst tak to jsou konkrétně tyto tituly:
• Jennifer Clementová - Ukradené modlitby
• NoViolet Bulawayo - Chtělo by to nový jména
• Marina Stěpnova - Lazarovy ženy
• Jan Juračka - Paměti starého práškaře




Ukradené modlitby od Jennifer Clementové čtu právě teď a je to docela síla. Nebudu k tomu prozrazovat víc, ostatně brzy sem přistane i recenze, ale už teď mám k tomu hodně co říct, tahle kniha je úplně jinak psaná, je to příjemná změna oproti tomu co čtu. Ne příjemná tématem, ale koncepcí a stylem psaní. Jednoduše se úplně vymyká konvencím.







Chtělo by to nový jména. Tenhle titul mi úplně mikromálně (minimálně je něco víc než mikromálně, abyste tomu rozuměli) připomíná Ukradené modlitby, ale nechci být sprostá takže řeknu mikromálně. Jde tam v podstatě o podobné téma, ale už při přečtení ukázky na zadní straně přebalu a popisu si myslím, že to bude hodně chaotické, hodně svižné, slova tam jedou tak rychle jako po dálnici, a budu mít pocit, jako by to utíkalo strašně rychle. A bude tam určitě strašně hodně názvů, jmen, informací. Těším se na ni, bude určitě hodně zajímavá. 





Lazarovy ženy se přiznám že mě až tak moc nelákaly, ale vždy ve mně byla zvědavost přijít na to, jestli si opravdu nějaký knižní titul značku "Světový bestseller" zaslouží. Neříkám, že to bude nějaký vopruz, ale na první pohled mě to nezaujalo, ale kolikrát i zdání klame a já mám takové tušení, že budu příjemně překvapená. :)








Poslední titul jsem si nekoupila já, ale přítel, ale já bych si jej strašně ráda přečetla. Je to za prvé z "oboru", který mi nic moc neříká, je to tedy ze světa leteckých techniků (tím je samozřejmě můj partner). Hodně se u toho nasmál a úplně mě nakazil touhou si to přečíst. Oni vůbec technici od letadel mají vtipné příběhy psané takovým tím, až skoro buranským stylem, samozřejmě že do světa mužů patří spousta sexu, takže co mi tak partner vyprávěl útržky z knihy, tak se to tam souložením jen hemžilo. Kažopádně těším se až si ji přečtu, je to něco úplně jiného než čtu já a jsem moc zvědavá :).




Tak, tohle jsou moje čtyři novinky, které v nejbližší době přečtu, samozřejmě tady na ně hodím recenze, uvidím jestli budou psané nebo už prostřednictvím videa, ještě se rozhoduji. Možná mi v tom můžete pomoct a napsat na tenhle můj nápad svůj názor :).

0 komentářů

Okomentovat

Děkuji Vám za každý názor, připomínku či nápad :)