© Ad-Libri. Používá technologii služby Blogger.

Kontakt

Archiv

27. 5. 2015

Polibek múzy

Mám před sebou prázdnou stránku,
na ni smutnou, malou, černou kaňku.
Na papíře jako slza,
skví se,
září,
má na kahánku.

Tak tedy znovu obracím list,
když tu zvenčí slyším svůdný hvizd,
v hlavě však mnou zmítá hrůza,
přichází,
vleče se,
v kápi, blíží se.
A pak polibek hořký mi ulpěl na rtech,
to byla ona.
Tají se mi dech, pak zvolna hruď mi klesá,
přišla,
splynula se mnou,
moje múza.







Zdroj obrázku: google.com

4 komentářů

Jity čtvrtek, května 28, 2015

Moc krásně napsaná a velmi zajímavá fotka :)
Lovies 47
GIVEAWAY

Sugr čtvrtek, května 28, 2015

Pane jo - uplně mi spadla čelist!
To je tvoje dílko?
Úžasné!!!! :-)

Ad-Libri čtvrtek, května 28, 2015

Děkuju, potěšilo mě to :)

Verča pátek, května 29, 2015

Moc pěkné! :) Mám ráda takové básně

Okomentovat

Děkuji Vám za každý názor, připomínku či nápad :)