© Ad-Libri. Používá technologii služby Blogger.

Kontakt

Archiv

31. 5. 2015

Temné kouty ve filmu už brzy!

Lidičky, krásné ráno!

Já jsem úplně nadšená! Naprosto diamantová kniha Temné kouty autorky Gillian Flynn bude mít v ČR premiéru už 18.6.!

Tak, teď vážně. Ano, je to tak. Tahle fenomenální kniha, která se v mé knižní sbírce drží už necelý rok na prvním místě, se dostala do filmu. Mou prvotní radost vystřídal pocit deja vu, protože jak všichni víme, povedených filmových zpracování knih je pramálo. Nicméně nemalujme čerta na zeď, že jo. Je potřeba do toho smutného světa vnést trošku optimismu.


Abych tedy připomněla ve stručnosti děj, vezmu úryvek ze své recenze.


Příběh čtivého románu vypráví o ženě jménem Libby, té ženě, která jako jediná v sedmi letech v roce 1985 přežila vyvraždění své rodiny - dvou sester a matky. Ve své svědecké výpovědi obvinila z vraždy svého staršího bratra Bena, který si v knize odsedí za vraždu 25 let. Vražda byla považována za jakousi oběť pro Satana, který v té době byl mezi mladými teenagery hodně "moderní", a také toto uctívání dělalo spoustu problémů. 

Moc se na premiéru těším, vyrazím hned. Možná, že se mi povede udělat nějaký ten report, kdo ví, každopádně článek tady po filmové premiéře určitě uvidíte.


Abych tady ale nezmiňovala jen tuto knihu (protože je to prostě moje srdcovka), tak premiéry se v nejbližší době dočkají také tato filmová zpracování:
John Greene - Papírová města
Thomas Hardy - Kniha od hlučícího davu


A co vy? Těšíte se na premiéru?

4 komentářů

Aires´s world of books čtvrtek, června 04, 2015

Na tenhle film se opravdu těším :) Zrovna čtu Zmizelou a jsem nadšená :)

Ad-Libri čtvrtek, června 04, 2015

Aires´s world of books: Zmizelou jsem nečetla, a musím to dohnat, film byl fakt dobrý :)

Van Vendy čtvrtek, června 04, 2015

Těžké téma. Doufám, že filmová adaptace se vydaří!

Ad-Libri čtvrtek, června 04, 2015

Van Vendy: No já tomu filmovému zpracování docela nevěřím, musím se přiznat. Ale kdo ví, možná tvůrci překvapí :)

Okomentovat

Děkuji Vám za každý názor, připomínku či nápad :)