© Ad-Libri. Používá technologii služby Blogger.

Kontakt

Archiv

18. 6. 2015

Letní plánování

Zdravím vás všechny :),

už dlouho jsem nenapsala nic, co by se týkalo přímo mě a mého života. Můj blog není cíleně zaměřený na osobní deník, ale přeci jen jde hodně o psaní, a já ráda sdílím svoje radosti s vámi :).

Blíží se léto, takřka sedmimílovými kroky, a taková hlavní věc, nad kterou přemýšlíme s přítelem, je dovolená. Nemůžeme se rozhodnout kam, jestli spíš k moři nebo do hor, oba nás to totiž táhne spíš do vysokohorských "plání", kde je čistý vzduch, málo lidí, a krásná příroda. Ale moře by bylo taky fajn. Nemáte tip na fakt dobrou destinaci?

Po takové, dejme tomu vlastně dvouleté pauze, jsem se rozhodla přihlásit se příští rok na obor Český jazyk a literatura na Univerzitě Karlově v Praze. Mám i svou hrubou vizi, bylo by skvělé studovat to, co mě nejvíce baví (nechápu, proč jsem na to nepřišla už dřív), a navíc už získávám praxi ve světě redaktorů :).

Musím vám říct, že jsem konečně spokojená ve své aktuální práci. Po těžkém roce, kdy jsem měla ve dvou pracích problémy, kvůli kterým jsem musela dát výpověď, jsem konečně našla místo, kde si mě váží, oceňují mé schopnosti, starají se o své zaměstnance špičkově, tým je úžasný, a klientela jakbysmet. A navíc jde o obor, ve kterém se taky docela dost angažuju a vyznám se v něm. Takže abych vás dlouho nenapínala, znáte obchod Vitaland? :)

V červenci bych zase ráda navštívila pražské muzeum strašidel, kde bych se opět ráda připojila k nějaké té vycházce se strašidly :). Kdybyste chtěli někdo jít se mnou, dejte vědět! :)

Více plánů ani nemám, budu v práci, ale už se těším na dovolenou, na svou rodinu, kterou jsem už dlouho neviděla, a na koupání! :)

A co vaše letní plány? Jsou bohaté? :)

2 komentářů

Bichlicka úterý, července 07, 2015

Taky jsem minule tak seděla a přemýšlela, co budeme dělat o prázdninách. Dovolenou máme letos v Čechách, ale pobavilo mě, že i my se chytsáme do Muzea strašidel - jen s tím rozdílem, že v Plzni :)
A Vitaland jsem neznala, ale podobné tyčinky a zdravé nesmysly si ráda kupuji u nás v obchůdku s názvem - Zdravá výživa (ooo jak originální :D)

Ad-Libri úterý, července 07, 2015

Bichlicka: Jé, tak to je super že je někdo taky tak zálibně "postižený" do strašidel :D. A jinak Zdravá výživa taky nabízí dobré věci :)

Okomentovat

Děkuji Vám za každý názor, připomínku či nápad :)