© Ad-Libri. Používá technologii služby Blogger.

Kontakt

Archiv

31. 3. 2016

Knižní šmejdi

To, že existují šmejdi, kteří nabízí důvěřivým lidem supervyhřívané deky, neuvěřitelně úžasné hrnce či žehličky s výkonem z vesmíru, víme všichni. Ale že se najdou šmejdi i v knižním světě...

Před půl rokem jsem se přes internet zaregistrovala do Knižního klubu. Všichni (ne)knihomolové víte, o co jde. Podmínkami členství je zakoupit si pětkrát ročně jeden titul z katalogu, pokud ne, tak vám nějaký vybereme sami. OK? Fajn.

Jenže!

Dnes mi volal milý pan přepravní z České pošty, že mi stojí před barákem s balíčkem a s dobírkou 348 Kč. To si děláte legraci ne? Samozřejmě jsem na to málem kývla, protože jsem si myslela, že jde o jinou objednávku, kterou jsem skutečně udělala, ale poté mi docvaklo, že cena nesedí. Takže pane přepravní, šup s tím na poštu a zpátky odesílateli. Ještě jsem si spěšně vyžádala jméno odesílatele. EuroMedia Group → Knižní klub.

Pak jsem si do googlu zadala heslo "nevyžádané zásilky", a nestačila se divit. Uviděla jsem odkazy vedoucí na Českou obchodní inspekci, a nestačila se divit. Uviděla jsem tu hordu diskuzí o Knižním klubu a nemožnosti zrušit členství dříve než po dvou letech a nestačila se divit. A pak jsem si pročetla podmínky členství, a nestačila se divit, jak tam nějak zapomněli připsat, že titul, který nám teda sami vyberou, budeme muset zaplatit, přece oni nám prokázali super službu tím, že za nás vybrali bestseller, zabalili nám jej a poslali.

Po ne moc slušném a skoro polovýhružném e-mailu pro klub mi přišla tato zpráva:

Vážená paní * * * *,

děkujeme za Váš e.mail. Na základě níže uvedené žádosti bychom Vám rádi vyšli vstříc a Vaše členství jsme k dnešnímu dni ukončili. 

S pozdravem a přáním příjemného dne
* * * *

Neví, kde vzali žádost, to byl prostě nasraný e-mail.

Kdo máte zdravý rozum, tak do knižního klubu nelezte, nemá to smysl. Při jejich podmínkách je to to stejné, jako kdybyste vyplázli za členství dva tisíce a potom dostali pět knih zadarmo. No stojí to za to?

0 komentářů

Okomentovat

Děkuji Vám za každý názor, připomínku či nápad :)