© Ad-Libri. Používá technologii služby Blogger.

Kontakt

Archiv

12. 4. 2016

Pozdrav z Barcelony!

Srdcovka
Po dlouhé době jsem zase udělala důležitou investici a koupila si knihu. A co jiného si já můžu kupovat než krimi. Takže když jsem viděla zářivý obal nového vydání knihy Tanečník od Jefferyho Deavera, a mimoto si přečetla úryvek, kniha okamžitě putovala do mého vlastnictví.



Slovenská kniha od Evy Urbanikové
S tím souvisí obava, že tady zřejmě neuvidíte recenze na nic jiného než Deavera. A ještě jsem si koupila knihu ve slovenském jazyce (mám slovenštinu hrozně ráda), takže tady bude recenze i z tohoto soudku :).













*
*
*
*
*

Jo a s tou Barcelonou si dělám legraci, na fotce je část budovy (zapomněla jsem ale jaké), která jako puzzle stojí v obchodním centru v rámci výstavy PuzzleMania, najdete tam spoustu světově známých budov postavených ze 3D puzzlí :)

Mějte se krásně! :)

Andy

0 komentářů

Okomentovat

Děkuji Vám za každý názor, připomínku či nápad :)