Zaručený způsob, jak být "cool teenager". (perlička)

To Vám jede Andrejka domů vlakem, stojí, zadumaně hledí před sebe, ale z onoho "dumání" jí vytrhnou tři děti (věk asi kolem 13ti let), jeden chlapec a dvě dívky. Andrejka zpozoruje, jak je chlapec vystavován útoku mladých dívek, které se dohadují, která z nich má méně sladěné oblečení.
Dívka A říká o dívce B: "Podívej se, vždyť to máš strašně přeplácané! Podívej se na sebe! (nyní slečna A od krku až dolů slečny B vyjmenovává všechna faux pa) Vždyť ty máš na sobě zelenou, červenou, bílou, oranžovou, lososovou a oranžovou! Máš to strašně přeplácané, no že jo podívej se na ni, co říkáš?! (dívka A se obrátila k mladému chlapci, který pobaveně sledoval střídavě mě, jak se usmívám, a dívky, které se rozhodly stát stylistkami).
Chlapec povídá: "No já nevím, asi jo."
Dívka B své oponentce vysvětluje: "Ale to je dneska moderní, takhle se to vrství víš?"
Dívka A rychle reaguje: "No podívej na mě. Já mám na sobě, černou, hnědou, bílou, která se hodí ke všemu že jo, a tmavě modrou. Jsem naprosto vyváženě sladěná."
Chlapec energicky uvažuje o ukončení debaty a vynese ortel: (směrem k dívce B) Prostě jsi přeplácaná a je to.

Následně o tři zastávky vlaku dál vystupují, strkajíc se směrem k hlavní silnici.

Andrejka propadá záchvatu pláče smíchu, co to ty děti v tak brzkém věku zajímá. A nebo stárnu?



Ad-Libri

1 komentář:

  1. :D :D Úplně jsem se vžila do Andrejky. Píšeš skvěle. Tu žurnalistiku máš tak v merku, že jí ani studovat nemusíš! :D :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za každý názor, připomínku či nápad :)