19. 9. 2018

MOTIVACE | Můj životopis neúspěchů

Share it Please
Každý, kdo se uchází o práci, nejdříve pečlivě připraví svůj životopis, kde vyzdvihne své schopnosti, kladné vlastnosti, ti odvážnější vypíchnou i pár negativních stránek své osobnosti. A samozřejmě nesmí chybět předchozí pracovní zkušenosti a dosažené tituly.

Já udělám přesný opak. Níže si můžete přečíst můj životopis sestavený ze všech možných neúspěchů, ať už jde o práce, ze kterých jsem odešla, studium, které jsem nedodělala nebo se mi nepovedlo, nebo projekty, které jsem zazdila hned v začátcích. A vše, co si přečtete, vedlo k silné, úspěšné a šťastné osobnosti, kterou nyní jsem. Příjemné čtení.


TITULY, NA KTERÉ JSEM NEDOSÁHLA

2014 Právnická fakulta Univerzity Karlovy, Mgr.
2014 Filozofická fakulta Univerzity Karlovy, obor Andragogika, Bc.
2016 Fakulta humanitních studií Univerzity Karlovy, obor Studium Humanitní vzdělanosti, Bc.
2017 Fakulta humanitních studií Univerzity Karlovy, obor Studium Humanitní vzdělanosti, Bc. (přerušeno kvůli mateřské)


PROJEKTY, KTERÉ JSEM NEDOKONČILA

2015 Online instruktor fitness
2017 Koláčová kuchařka


ZAMĚSTNÁNÍ, KTERÁ JSEM OPUSTILA

2014 Vedoucí prodejny nábytku
2014 Pracovník call centra
2014 Průvodce pro turisty městem Praha
2015 Burzovní makléř
2015 Prodejce sportovních potřeb


SEBEREFLEXE MINULOSTI

• Ztratila jsem dva významné klienty kvůli obavě riskovat
• Dvakrát mi nevyšlo studium kvůli nedisciplinovanosti
• Přivedla jsem si zranění ve sportu těsně před vstupem do soutěžní přípravy kvůli tvrdému přístupu k sobě samé
• Nedostala jsem od svého zaměstnavatele mzdu za jeden měsíc a dlouho jsem otálela s tím, abych si o ni řekla
• Nedisciplinovanost a nulový time management mě přivedl právě k posedlosti organizovaností a time managementem
• Zazdila jsem vlastní rozhodnutí a vlastní cestu kvůli ohleduplnosti vůči ostatním


Všechny tyto krachy, slepé uličky a zklamání, kterých bylo víc než dost, vedly k tomu, že se ze mě za chvíli stane ta nejšťastnější žena, která konečně našla svou náplň života. Být mámou a studentkou. :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za každý názor, připomínku či nápad :)

Čtete nejraději

Rozbor literárních děl (nejen) k maturitě - návod

V tomto článku bych Vám ráda poradila, jak rozebrat literární dílo (pokud tedy se rozhodnete pro rozbor sami) správně a tak, abyste u ústní ...

Díky za návštěvu!


TOPlist

Kontakt

Název

E-mail *

Vzkaz *