11. 10. 2017

LIFESTYLE | Podzimní libůstky podle Ad-Libri

Share it Please
Podzim. Kouzelné období. Příroda nám dává najevo, že se chystá pomalu ke spánku, ať už spadaným listím nebo stále kratšími dny. Je to období mého narození a vzhledem k mé hloubavé a filozofické povaze také moje nejmilejší. A právě proto, že jsou tady pochmurné dny plné deště, unaveného sluníčka a brzkých večerů, podělím se s vámi o to, co na podzim dělám či mám nejraději.



Spadané listí

Vždy když se projdu spadaným listím a cítím jeho úžasnou vůni přírody, vím, že podzim je tady. A při jeho shrabávání je obvykle spousta legrace! :)

Večery při svíčkách s knihou

Večer. Venku je tma, fouká vítr, je chladno a sychravo. A já sedím s hrnkem kávy na křesle, zabalená do deky, na nohou chlupaté bačkory, začtená do knihy. Víc netřeba psát. Nerušit. Vychutnat.

Podzimní ráno

Je úžasné ráno vstát z postele, otevřít okno a pustit do ložnice svěží, chladný, podzimní a "křupavý" vzduch a vzápětí se zabalit do teplého svetru.

Latté s hromadou mléka a karamelovým sirupem

Kdo neochutnal, nepochopí. A skořicový poprašek taky nebude úplně k zahození.

Dýňová polévka

Nadýchaná, smetanová, podzimní, dýňová, a hlavně... Oranžová! Jako to spadané listí! :)

Běhání v dešti

I když tuto nevšední "praktiku" dělám i v létě, na podzim moc ráda vybíhám svých pár kilometrů právě v dešti. Vyhýbat se blátu (někdy vlastně ani ne), nechat na sebe padat kapky, do toho fouká vítr takže do toho musíte dát ještě víc... A pak přijdete domů, celí utahaní, je vám zima, jste promočení. A pak si vlezete do teplé sprchy a vylezete z ní za šálkem horkého čaje. Takže, kdo se proběhne se mnou? :)

Svíčky z H&M

Kdo zná svíčky z H&M se možná podiví, jelikož moc podzimně nevoní, ale voní jemně, což mi vyhovuje. Někdo má rád svíčky Yankee Candle, vyloženě "tematicky zaměřené", vůně moře, léta nebo spadaného listí apod., já ovšem upřednostňuji jednoduché, něžné vůně, a takové svíčky, které se jmenují Tulip, White, Clean Cotton nebo Bergamot, jsou úžasnými "společníky" dotvářejícími atmosféru. :)

Jóga

Ač se může zdát, že jógu je možné praktikovat po celý rok, na podzim pro mě má zvláštní význam. Takové sychravé odpoledne, které strávím sama v pokoji, při svíčce, klidné hudbě, "tančící" jógovou sestavou, úžasně klidní a tříbí mysl. Což se při studiu a práci hodí, a čas na sebe by si měl udělat každý z vás.

Zimní semestr

To je panečku libůstka viďte? :) Podzim mám vždy spojený s novým semestrem, sobotními cestami na fakultu a bojem s jevem jménem usínání na přednáškách. A to nemluvím o studijních podvečerech v knihovně! Podzim a studium, to je moje.

Kavárny

Když už jsem nakousla to studium, zbožňuju návštěvy kaváren na podzim. Ráda se tam uchyluju s knihami a za šálkem dobré kávy. A pokud máte tip na nějakou útulnou a klidnou kavárnu v Praze, kterou bych mohla navštívit a kde se dá pracovat, určitě napište pod článek! :)



Podzim je tady, a s ním i chmury, které doléhají na každého z nás.
Co zlepší náladu na podzim vám? :)

2 komentáře:

  1. Také mám podzim ráda. Zapálit svíčku, zachumlat se do deky a pustit si film. :)

    Čtu, maluju a tvořím

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem jsem na tom asi stejně jako každá z nás. Svíčka, kakao nebo čaj, chlupatá deka a zálezu si k seriálu :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za každý názor, připomínku či nápad :)

Čtete nejraději

Rozbor literárních děl (nejen) k maturitě - návod

V tomto článku bych Vám ráda poradila, jak rozebrat literární dílo (pokud tedy se rozhodnete pro rozbor sami) správně a tak, abyste u ústní ...

Díky za návštěvu!


TOPlist

Kontakt

Název

E-mail *

Vzkaz *