11. 9. 2017

STUDIUM | Můj TOP 5 playlist pro studium

Share it Please
Obvykle se ráda učím v naprostém tichu. Mám ráda tah perem po papíře, šustění stránek v knize a občasné zapraskání v podlaze v bytě. Někdy si ovšem takový luxus nemůžu dovolit. Nežiji sama, ale se svým partnerem, který většinou nesdílí mé studijní podvečery. Za zvuku televize se však učit nedokážu, proto volím alternativu, která mě stále udrží pozornou, a tou je hudba.

Níže najdete můj seznam písniček, které si ráda pustím během studia doma. Ne každému sednou, jelikož většina z nich obsahuje slova, což je ne každému příjemné (nejčastěji slyším doporučení na klasickou, vážnou hudbu). Já takhle ale normálně funguji a jsem spokojená, jde o hudbu, kde mě slova nijak neruší a naopak se mi v hlavě lehce "upozadí", čili se můžu soustředit na studium. Přeji inspirativní poslech! :)


Melanie Martinez - Pacify Her




DJ GRUMBLE - Rainy Dayz




Halsey - Castle




Ellie Goulding - Don´t Say A Word






Ellie Goulding - Hanging On






Co vy a hudba při studiu? Posloucháte? Pokud ano, inspirujte mě v komentářích! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za každý názor, připomínku či nápad :)

Čtete nejraději

Rozbor literárních děl (nejen) k maturitě - návod

V tomto článku bych Vám ráda poradila, jak rozebrat literární dílo (pokud tedy se rozhodnete pro rozbor sami) správně a tak, abyste u ústní ...

Díky za návštěvu!


TOPlist

Kontakt

Název

E-mail *

Vzkaz *